torsdag 31 mars 2011

lite om igår :)

igår innan jag åkte ut till pluttis så åkte jag till skövde ridsport och köpte en sak för mina present kort:D vad jag köpte kommer jag berätta ikväll. när jag kom ut till pluttis så stog hon och åt gräs i hagen hon såg väldigt nöjd ut:). börja med att göra iordning kvällskraften, sen mocka och tog in pluttis, bestämde för att bara rida ett litet enkelt ridpass i padocken dels för att känna på underlaget och för att pamina skulle bli mer avslappnad. efter jag hade ridit så släppte jag ut henne ihagen igen sen kl ca 19`15 tog jag in henne igen, hon verkar trivas väldigt bra i sin ute box och i hagen men hon längtar nog tills hon får börja gå med dom andra hästarna. tog även lite kort ska ta fler kort idag tänkte jag när jag åker ut
pluttis i boxen:)<3 hon vill väldigt gärna hälsa på dom andra hästarna.

dessa 3 ponnysar är väldigt nyfikna och står vid staketet utanför boxen och spannnnnar:) frisern (stavas) är box granne med pamina:)

padocken :) som ligger precis brevid paminas hage:)

pluttis:)<3

pluttis stora hage som hon har helt för sig själv:) hon ska börja gå med dom andra när hon vart där ett tag:).

1 kommentarer :):

Anonym sa...

Har du flyttat henne? Hade du inte henne hos Anette förut?

Skicka en kommentar