lördag 21 maj 2011

resultat- gota cupen omg2

var ju omgång 2 av gota cupen idag:) här kommer lite kort om dagens resultat.

Förklassen LD+5 (75) börja med att de blev lite stressigt på framhoppningen han typ hoppa fram 3 språng men hon kändes ändå bra. hon hoppa jätte bra inne på banan men fick 2 stopp i grunden. Men är endå jätte nöjd:).

Lagklassen LD+5 (75) jag var mer bestämd på att jag ville komma nolla så red på i ett bättre tempo flöt på bra till 3:an där jag fick ett stop sen efter de flöt de på enda till 7:an där vi fick vårat andra stop. och när vi red mot sista hindret så var jag bestämd på att hon skulle över men precis när hon tänker hoppa så stannar hon och jag åker av:P aja så kan de gå.

Lagklass omhoppning laget kom till omhoppning så det var bara att tränsa och sadla igen ( vi hade gjort iordning för att åka hem för trodde inte att vi skulle ta oss till omhoppning). jag var super nervör efter som att jag ramlat av klassen innan, pamina kändes inte alls framåt på framhoppningen utan tröt och lyssna inte så bra på skänkeln. vilket hon vissa inne på banan för vi blev uteslutna på tredje hindret.

jag är endå nöjd med dagen för de går bara bättre efter varje tävling och det känns som vi snart kommer bli nolla:)
men nu ska jag sova för är super tröt:) 
bild från omg 1 8/5-11
kommer inte ihåg vem som tog bilden

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar