söndag 23 oktober 2011

Inlägg från mobilen

Idag så åkte jag till stallet vid 11 tiden:) kolla lite på km hoppningen som var idag. Jag valde att stå över denna gången:) utan nöjde mig med att heja på från läktaren.
Pluttis fick vila idag så mocka bara och fixa iordning:) åkte hem vid halv 3 tiden men var bara hemma en kort stund. Sen åkte jag till arken zoo för att köpa en ny lite kompis till Teddy<3 vårat marsvin.
Förra söndagen så somna nämligen vårat äldsta marsvin ludde<333 in och även om ingen någonsin kan ta hans plats så vill jag inte att Teddy ska vara själv. Så idag köpte vi lilla bamse<3 har ingen bild på mobilen men lovar att läga ut de imorgon;)
Nu ska jag ta och pluga de sista till naturkunskaps provet som jag inte fattar något av-.- vi har bara haft fyra lektioner och imorgon ska vi ha prov...

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar