tisdag 7 december 2010

idag var det praktik på juta:) dagen börja med att ge foder till alla hästar, sedan börja mocka spilterna och sen släppa ut alla hästar till sina hagar. fortasätte i stallet , mocka, vattna osv.. sen innan lunch så fick vi köra traktor för första gången på praktiken:) har aldrig gjort de tidigare och det var jätte kul:D. efter lunch tog vi in alla hästar brodda några av dom och som dagens sista uppgift fick vi putttsssa träns:P inte så himla kul men någon måste ju göra de. gick till pamina sen och mocka hennes och Eylas box:) sen plocka jag iordning bland mina saker såg ut som ett bomb nedslag på hyllorna:/ när det var klart så putsa jag min ena sadel. sen försökte jag få in hästarna men icke sa nicke dom ville absolut inte komma in! försökte typ i 1 & en halv timma  med mat men nej..nej :(. så anneth fick ta in dom istället för jag var tvungen att åka hem:P. imorgon är det praktik igen & då ska vi rida :) hoppas på att få Abby:) sen så ska jag träna hoppning på kvällen:D

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar