onsdag 22 december 2010

måndag & tisdag:)

igår så var det en vanlig praktik dag, vi fick veta också vart vi skulle praktisera efter jullovet:) jag ska vara kvar på juta :D med sara:) jipppi:)) trivs så himla bra där alla är så trevliga. vi hade ju även våra sista ridlektion och jag fick rida Abby:) hon gick så himla bra igår, hon var riktigt finnn och lyssna riktigt bra:) så jätte nöjd med henne:). Sen kl 20:00 skulle jag träna för Evelyn så efter praktiken så gick jag till pamina:), tog först in hästarna sen ställde jag pamina i gången och mockade:P gjorde sedan iordning henne och allt som skulle vara i transporten:) kom fram till ridhuset typ 30-20min innan så hade mycket tid att värma upp;). pamina gick  super bra sen när vi red lektionen hon gjorde jätte bra skänkelvikning på spåret:D och blev riktigt mjuk & finnnn<3 hon var verkligen en riktig dressyr stjärna igår:D<33

idag så börja vi skolan kl 9 när vi kom ditt så skulle vi pyssssla det gjorde vi ända fram till kl 11 för då hade vi lunch:P och när vi hade ätit luch så fick vi sluta:) men jag och sara ville veta vad vi fick på matte provet så gick och leta efter läraren i typ en 15min innan vi hitta henne. Jag fick G på mitt prov vilket jag är nöjd:D med efter som man bara kunde få G eller IG:P. efter skolan så åkte jag och handla klart mina julklappar så nu är jag enkligen   klar:) nu ska man bara slå in alla också:P. sen skulle jag ha haft hopplektion nu på kvällen men blev inget med det för är förkyld och kände mig inte alls bra :((. så missa sista ridlektionen:/
ne nu har jag berättat allt;) hejdåå

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar