söndag 26 december 2010

julklappar:D

hejhej idag har man inte gjort så mycket vart hos pamina och nu precis kommit hem från bio:) var på den nya narnia filmen i 3D den var superbra:D. igår så fick jag väldigt många finnna julklappar så har väll varit jätte snäll i år:) till pamina fick jag:
  •  fleestäcke med hals
  • reflexländtäcke
  • rycktskrapa i metalll
  •  grimmskaft med kedja 
  •  ett rött schabrak från lami cell platinum :D 
till mig själv fick jag:
  • två bio kort,
  • pressentkort på bokia 400kr och
  •  ett på akademibokhandeln 300kr,
  • pressentkort på skövde ridsport 300kr,
  • stallboken kalender,
  • väggg kalender,
  • en film,
  •  skiva,
  • 2 par ridhandskar,
  • klubbtröja (den hade inte kommit än så dom gjorde ett fint kort ),
  •  mountain horse jacka röd,
  •  500kr,
  • biljeter till göteborg horse show,
  • miniräknare, 
  • 90 pounds (engelska pengar)
  • och en resa till London där jag och min lilla syster evelina ska få gå på J.B konser :DD
känner att jag har för snälla familj alltså :´D kram på dem<3 kund inte ha fått en bättre julafton;D<3 hoppas alla hade en jätte bra jul och att önskningar slog in:))


0 kommentarer :):

Skicka en kommentar