söndag 10 april 2011

lördag:D

idag så åkte jag förbi skövde ridsport och köpte ett par lila boots att ha på träningar (har ett par andra lila till tävling). också fick jag 2 par super snygga och sköna handskar av pappa:D fick välja vilka jag ville och de var inte svårt visste exakt vilka jag ville ha:). sen åkte vi och hämta Felicia på jutagården, när vi kom till pamina börja vi med att gör iordning allt sen tog vi in pamina:). bestämde för att köra lite markarbete så felicia fick skritta fram pamina medans jag bärde fram bommar, träna på snäva svängar (omhoppnings svängar) och att länga och korta galoppen:) och pamina var super duktig<3 verkligen nöjd med henne idag. efter vi hade ridit så släppte jag ut pamina i hagen utan täcke för jag tyckte de var så pass vart;) och jag tror pamina tyckte de var riktigt skönt. fast satte på henne täcket precis innan jag åkte hem för de blir ju kalt på kvällen. felicia fota lite när jag red sen fota jag pamina lite i hagen så här kommer några bilder från idag:)

deta köpte/fick jag idag:D



pamina är nyfiken på cameran:)<3

hahahaha hon ser så himla rolig ut xD<3

<3

de är skönt å rulla sig:)

haha:)<3


0 kommentarer :):

Skicka en kommentar