onsdag 6 april 2011

onsdag

idag så red jag pluttis i padocken red ett lite slappare dressyr pass pm man nu kan kalla de det:) pamina var ganska pigg och spänd i början men efter ett tag slappna hon av och gick riktigt fint:D. det stog koner och markbommar frame så som uppvärmning red jag mycket på volter och slalom i skritt, sen red jag slalom i trav genom att samla traven ganske mycket sen la jag till galoppfatning efter slalomen, så körde slalom i skritt sen galoppfattning åt höger sen åt vänster sen gjorde jag samma fast i trav och galopp. i slutet la jag till en galopp bom så slalom fatta vänster galopp och hoppa över markbommen:) är inte så bra på att förklara övningar:P men den var riktigt bra för pamina blev riktigt fin av den:D imorgon så kommer hovslagaren så blir väll kanske ett lungt pass i padocken eller så skrittar jag ut :)
plutti<3

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar