torsdag 28 april 2011

svar på frågor

- Varför har du Pamina hos Sara nu?
Dom som jag stog hos skulle ta hem sin unghäst och då behövde dom boxen som jag hade pamina i :)
- Vad provred du för ponnyer innan du köpte henne?
jag prov red en ponny innan pamina vilket kanske låter konstigt, men de klicka för mig och pamina direkt och därför prov red jag inte fler.
- Hur mkt köpte ni henne för?
Det är inget jag vill nämna här på bloggen, tycker det är en privat sak;)

- Är du och dina föräldrar 100% nöjda med henne eller är det ngt du ångrar med köpet? Alltså om Pamina har visat sig vara annorlunda än när du köpte henne?
Jag är jätte nöjd med att vi köpte pamina de ända sättet hon är annorlunda på nu är att hon litar på mig mer. men hon har inte vissat några dåliga saker om det var de du tänkte på?;) jag tror min mamma och pappa är nöjda med att vi köpte pamina, dom är ju inte i stallet och hanterar henne inte så mycket.

- Nämn hennes positiva och negativa egenskaper
positiva                                                      negativa
Hon hoppar som en gud:)                         hon är enviss
hon är lättlärde                                         gör inget gratis
har en myssig personlighet 


 

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar