söndag 30 januari 2011

:D

idag så åkte jag och pamina iväg på pay'n jump i skara :) när vi kom ditt så gick jag och betala för klasserna sen gick jag banan med Emelie ( http://mlidahlgren.blogg.se/ ) det var en riktigt enkel och trevlig banna. först hoppa vi 50cm och de gick jätte bra:D hon hoppa super bra och de gick verkligen att hålla in henne, så blev felfri i den:D<3 sen var de dags för 70cm även den gick jätte bra hon hoppa riktigt bra! de kändes som ingenting så nästa gång får de minnsan få bli 80cm tror jag:D<3 vi fick ett stop i 70cm med de var HELT mitt fel. är super nöjd med henne idag<3 längtar tills gota cupen drar igång:))
video klippen kommer imorgon ;))



2 kommentarer :):

MLI sa...

Vadå tror? DU SKAA! :)
Jag kör 90 o du 80 nu kom igen! Det tar vi som inget (;

michaela sa...

okej dee kör vi på:) och efter de så ska jag köra 90 o du 1m;) tycker jag:D

Skicka en kommentar