torsdag 27 januari 2011

svar på kommentar :))

Sofia Löfstrand sa...
Hej!

Googlade på Fredriksbergs Pamina och hittade din blogg. Kul att ni verkar trivas så bra ihop. Jag praoade på Fredriksberg New Forest stuteri två veckor uner våren 2002 och red Pamina ganska mycket då och tyckte jättemycket om henne, så det skar lite i hjärtat på mig när hon såldes under mina två veckor där. Det kändes så tomt utan henne på gården...
Grattis till en fantastisk ponny!

Vet du vilka som haft henne mellan 2002 och 2010?

svar:
a hon är en super ponny jätte mysssig. hon har haft några ägare innan mig skulle gissa på 4-5 st vill inte skriva namn här hoppas du förstår de. om du vill se mer hur hon ser ut idag så kan du söka på spirithorse225 på youtube.se så är de några klipp när jag rider:) eller kolla bilddagboken.se där heter jag också spirithorse225
om du har några bilder på pamina när hon stog på stuteriet vore de jätte kul att få:)
 kram michaela och pamina

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar