tisdag 2 augusti 2011

2/8 träningshoppning

idag så var jag på träningshoppning på skövde ridskola:) har klippt ihop en video men den kommer imorgon för orkar inte lägga upp den nu;) här kommer resultaten från dagen:)

60cm gick verkligen jätte bra fast fick ett pet på ett plank (hinder nr5) men verkligen super nöjd:D
70cm gick också bra fick två stop men annars hoppa hon jätte bra och bjöd framåt:) så jätte nöjd där också
det var bara tänk att jag skulle hoppa 60&70 men pappa efteranmälde mig till 80 först visste jag inte om jag ville hoppa en klass till eller inte men bestämde mig för att göra de. på framridningen så går de bra och hon rullar på jätte fint men när jag ska hoppa oxern så bestämer hon sig att stanna precis innan av hoppet. så jag landar mitt i oxern på stående ben haha de måste ha sett assssss roligt ut xD men fick super ont i benet:( men hoppa upp och tog ett språng sen var de min tur att gå in på bannan.
80cm super nöjd trots att vi fick 3 stop hon har ju då hoppat 2 klasser innan de i typ 30graders värme och de var första gången vi hoppa en riktigt tävlings banna på 80cm ^^
så blev 3 roseter med hem idag:D verkligen super nöjd med pluttis<333
när jag kom hem så kolla jag på benet där jag slagit i och såg att jag har fått en stor jäkla bullllllllllaa snyggt-.- men..men det är sånt man får räkna med;)
imorgon ska hon få en välförkänt vilo dag kanske en lite kort promenad;) här får ni en lite bild från idag men video kommersom sagt imorgon:) och fler bilder kommer någon gång i veckan

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar