tisdag 30 augusti 2011

tisdag

idag ínnan jag åkte till stallet så åkte jag till granngården och köpte två nya foder hinkar, en lila vatten hink och en saltsten:)
när jag kom ut till pamina så spö regna de :/ inte alls mysigt, börja med att plocka iordning allt och sen så tog jag in pamina och fixa iordning henne:)
hade tur för de regna inte alls när vi red bort till juta :) vi skulle rida markarbete och fanny hade gjort iordning en jätte rolig banna. och pamina gick super bra:D super nöjd med henne hon var verkligen framåt och ville hoppa<3 vi hoppa typ bara små hinder (50cm) men de var ju tänkt att vi skulle fokusera på vägar, tempo och annat;) men känns jätte bra inför pay and jump imorgon:)
efter så fick pamina gå upp i sin nya box (som mamma mockat och fixat med medans jag red:D<333) och lära känna sin granne:) sen innan jag åkte hem så gav jag henne kvällskraften.
imorgon så börjar praktiken igen, jag och sara ska vara på juta gården^^ så jag kommer få vara mycket med min lilla pluttis<3. hoppas även att pamina blir klippt imorgon:) hon har redan börjat få sin vinterpäls:o hon är som en nalle björn:p så måste fundera på hur jag vill klippa henne antingen blir de helklippt eller så klipper jag henne som förra året:)
ne nu måste jag sluta annars kommer deta inlägg bli super långt^^ bloggar mer imorgon kanske även en film från pay and jump kommer upp här;)
så här var pamina klippt förra året:)

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar