måndag 1 augusti 2011

måndag:)

idag så blev de ett litet lugnt pass i pabocken:) skritta och trava bara för hon ska ju ha mycket energi imorgon ;) sen efter ridningen så skritta jag ut lite och lovisa följde med å tog kort^^ några blev riktigt snygga:D
har även gjort en ny header som ni kan se:) tycker den blev bra men får se om jag gör något mer med den;) har även ändrat stil på texten.
just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha för outfit på pamina imorgon tror jag kommer ta något av dom lillla schabraken, de lillla swarovski pannbandet eller de svarta med hennes namn och dom svarta benskydden.
jag kommer nog att ha på mig min lillla animo tröja, mina mörkblåa JW ridbyxor, vet inte riktigt vilken utav mina hjälmar jag ska ta utan de bestämer jag imorgon sen får jag även se vilka ridstövlar jag tar. även fast de bara är en pay and jump så tycker jag det är roligt att ha en matchande outfit^^

här kommer lite bilder från idag fotograf. Lovisa


ignorera min sits xD



fina ponniie<33




 

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar