fredag 5 augusti 2011

Fredag:)

Idag så åkte jag med lovisa ut till stallet vid 12 tiden:) direkt när vi kom ditt så tog vi in ponnysarna och börja borsta för ville hinna rida innan de börja spö regna. Tänkte bara jogga pamina i padocken idag inför imorgon:) men lovisa skulle hoppa ett kryss så bestämde mig för att ta några språng bara för att känna på henne^^. Sen efter ridningen så har jag putsat och gjort iordning allt till imorgon:) är super taggad:D
När mamma kom hem så åkte vi och handla först åkte vi förbi granngården och köpte lite saker (som ni ser på bilden). Sen åkte vi till ica maxi:)
Nu sitter jag här och har precis putsat färdigt stövlarna och plockat fram allt annat som ska med imorgon:))
Här är två bilder från idag^^ + en bild på vad jag och mamma köpte på granngården




0 kommentarer :):

Skicka en kommentar