torsdag 24 november 2011

allt möjligt

hejhej idag har det varit en helt vanlig torsdag:) varit på juta hela dagen och gjort som vanligt mockat, fodrat, fixat vatten och massa annat. imorgon så ska jag få jobba på Jutagården SJÄLV :D eller ja inte helt men nästan, det ska va en till där men jag ska göra det mesta tror jag:) så blir spännande att känna på hur det känns att fixa ett så stort stall. imorgon så ska jag även på praktiken fotografera några hästars hovar och benställning till ett skol arbete:) sen kanske det även händer en annan grej imorgon men det berättar jag om imorgon ifall det blir av;).
på lördag så ska jag fixa iordning inför dressyren på söndag det blir spännande då jag ska rida en ridskole häst som jag red i tisdags för första gången:).
och på måndag då gäller de, håller tummarna för att pluttisen<3 går igenom besiktningen då hon verkligen trivs jätte bra hos sin nya familj och jag vet att dom gillar henne. kommer kännas jobbigt om hon inte går igenom och vi kanske måste ta hem henne igen då hon som sagt trivs med sin nya ryttare och familj.

håller även på och fixar en ny blogg som jag hoppas blir klar senast tisdag nästa vecka:)
the hardes thing i ever did was to let you go....
you are forever in my heart

(bild på pluttis från sommaren 2010)

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar