tisdag 29 november 2011

sista inlägget

igår så åkte jag och pappa upp till göteborg ca halv 6 på morgonen för kl halv 8 skulle pamina besiktigas:). så nu är pamina såld och ägs av en ny liten ryttare, jag tror det kommer gå jätte bra och hoppas dom får många roliga stunder tillsammans. känns bra då jag tycker att dom är en jätte bra familj till pamina :´), när vi kom hem så åkte jag och pappa direkt ut till stallet. mocka och fixa vatten sen tog jag in easy och gjorde iordning henne:) bestämde mig för att rida i ridhuset och de gick jätte bra:D hade inte så stora krav utan red ganska lungt. va vi vet så är deta andra gången hon är i ett så stort ridhus med läktare och speglar och hon har sköt sig super bra. idag så blir det hoppträning kl 17:30 blir spännade hur easy kommer reagera att rida i grupp och vad hon kommer tycka om att hoppa dom färgglada hindrena vi har.
men nu måste jag avsluta ska vara i skolan 13:55
deta är de sista inlägget på denna blogg, jag kommer nu att börja blogga här istället:) den bloggen är dock under uppbygnad och är alltså inte klar. men hoppas ni läser den endå för den kommer få bättre utseende;) denna blogg kommer att fortsätta vara öppen men kommer inte att uppdatera här.

0 kommentarer :):

Skicka en kommentar