fredag 4 november 2011

dagen

vet att de är dålig uppdaterig men har inte så mycket att skriva om, har varit sjuk typ hela höstlovet så en kompis till mig har tagit hand om pluttis<3. men igår och idag har jag varit ute i stallet och pysslat med pluttis lite, hade även med mig Agust ut idag (min fasters hund) som vi är hundvakt åt nu på höstlovet. han har aldrig vart i ett stall förut så han tyckte hästarna var jätte läskiga.

vet att några är nyfikna på hur de går med försäljningen av pamina och om minst 4 st kommenterar detta inlägg (kommentarerna ska vara med namn gärna länk till era bloggar, anonyma räknas inte) så kommer jag skriva om hur de går och vad det är för häst jag kommer ha på prov efter  (kommer dock inte skriva så jätte mycket om hästen men kan avslöja lite) kan även skriva lite om alla hästar jag provridit:).
skriv i kommentaren vad just ni vill veta om:)
puff (hösten 2010)

2 kommentarer :):

Hanna sa...

Jag vill veta hur det går med försäljningen och vad du har provridit för hästar :)

Malin sa...

Jag vill veta detsamma, och vad du letar efter för häst?

Skicka en kommentar